- 657
- 1 miesiąc
Dlaczego ciebie potrzebujemy?
The SAP AMS Manager will lead the general ticket management within the SAP environment including BW.
Twoje zadania
- 1 Monitor & check the daily ticket lifecycle
- 2 Ensure fulfilment of SLA & KPI measures, identify breaches and discuss improvements with the Lead Operations per team
- 3 Analyze regular returning problems/patterns and discuss mitigations with the teams
- 4 Responsible for weekly/monthly reportings to stakeholders incl. sufficient KPIs
- 5 Collaborate with BRM/BPM team in customer tracking to test & close tickets & changes
- 6 Collaborate and discuss with the SAP training team / BPM team improvements in the area of Problem Management for structured user trainings in various processes
- 7 Identify insufficient patterns and behavior in ticket creations which result in poor quality of customer requirements and discuss improvements with BPM/BRM/key user to improve
- 8 Drive and support improvements in Cherwell handling and automation for SAP
- 9 Support in requirement analyses for Cherwell improvements e.g. workflows
Co jest dla nas ważne
- Experience in SAP ECC
- Clear and strong communication skills through a variety of channels and to various stakeholder groups
- Excellent organizational and time-management skills, solution oriented
- Knowledge of industry business processes (e.g. Logistics, Sales, Finance, etc.)
- Independence and self-motivation, teamwork and customer orientation
- Awareness of cultural differences and ability to handle them sensitively
Docenimy
- Other languages are an advantage
Znajomość języków
- Angielski A1 A2 B1 B2 C1 C2 Native
Benefity
- Międzynarodowy innowacyjny projekt
- Dostęp do najnowszych technologii
- Prywatna opieka medyczna
- Owoce i warzywa
- Karta sportowa
- Szkolenia i certyfikaty
- Duże możliwości rozwoju
- Międzynarodowe środowisko
- Karta restauracyjna
- Integracje
- Pakiet relokacyjny
- Praca hybrydowa
- Elastyczne godziny pracy
- 2 monitory
- Kuchnia
- Pyszna kawa
- Mentoring
- Ergonomiczne biurka i możliwość pracy na stojąco
- Imprezy sportowe
Dowiedz się więcej o pracodawcy
- Lokalizacja głowna: Warszawa
- Rok założenia: 1907
- Wielkość firmy: 200
Oerlikon SSC to miejsce, w którym realizowane są różnorodne aspekty finansowe licznych przedsiębiorstw. Jako spółka, należąca do Grupy Kapitałowej Oerlikon, świadczymy usługi księgowe podmiotom wewnętrznym, ciesząc się ich zaufaniem. Dbając o najwyższy poziom realizowanych usług, rozwijamy się poprzez wdrażanie nowatorskich rozwiązań oraz rozwijanie umiejętności i wiedzy eksperckiej naszych pracowników.
Nasze działy księgowe korzystają z narzędzi, jakie zostały i są wypracowywane na drodze współpracy międzynarodowej ze spółkami w ponad 20 krajach na świecie. Dążymy do centralizacji, standaryzacji i automatyzacji procesów.
Nasze biuro mieści się w samym centrum Warszawy, w budynku Skylight przy ulicy Złotej. To, w tym miejscu współpracują ze sobą doświadczone zespoły, rodzą się nowe pomysły i powstają innowacje.
------
Oerlikon SSC to międzynarodowa kadra, która składa się nie tylko z osób z Polski, ale i innych państw. Razem tworzymy dobrze nastrojony zespół, który świadczy usługi dla wielu spółek, zlokalizowanych między innymi w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Lichtensteinie, Francji, Belgii, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Słowacji czy Turcji.
Koordynowanie procesów, które angażują jednocześnie wiele podmiotów w kilku krajach to gra zespołowa. Dlatego dbamy o siebie nawzajem i dobrze się rozumiemy, ustalając i realizując nie jednostkowe, ale wspólne cele. Zawsze w zgodzie z naszymi wartościami, którymi są:
* Integrity
* Excellence
* Innovation
* Team spirit.
- 657
- 1 miesiąc
Senior
Oerlikon Business Services Europe
Zobacz profil