- 25
- 2 tygodnie
Dlaczego ciebie potrzebujemy?
Jesteśmy zwinnym zespołem pionierów, którzy skutecznie digitalizują i optymalizują procesy bankowe. Pracujemy w Agile. Tworzymy efektywne i proste rozwiązania dla trudnych tematów bankowości korporacyjnej. Poszukujemy osób, którzy chcieliby z nami pracować nad rozwojem wdrożonego rozwiązania Salesforce.
Twoje zadania
-
1
pierwsza linia wsparcia użytkowników (obsługa skrzynki wsparcia)
- 2 wstępna analiza zgłoszonych błędów
- 3 bieżące monitorowanie metryk systemu (ilość dostępnych, obiektów, pól, filestorge, datastorge, event monitoring itp.)
- 4 planowanie oraz wystawianie dokumentacji dla cykli wdrożeniowych zgodnie z zasadami wewnątrzbankowymi
- 5 zarządzanie i monitorowanie struktury raportów i dashboardów w systemie
- 6 dokonywanie zmian konfiguracyjnych
- 7 dostarczanie prostych zmian kodowych apex i flow (triggers itp.)
Co jest dla nas ważne
- masz doświadczenie jako salesforce administrator oraz dobrą znajomość modułów sales, service i experience
- masz podstawową znajomość kodowania salesforce (apex, java itp.)
- posiadasz umiejętności analitycznego myślenia w celu rozwoju procesów biznesowych
- umiesz sprawnie analizować i rozwiązywać błędy zgłaszane przez użytkowników
- masz doświadczenie pracy w metodologii agile
- doskonale znasz narzędzia do aktualizowania danych (data loader, salesforce inspector, etl tools)
- posiadasz certyfikat Salesforce Administrator/Salesforce Advanced Administrator
Benefity
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa
- Duże możliwości rozwoju
- Kursy językowe
- Międzynarodowe środowisko
- Integracje
- PPE
- Elastyczne godziny pracy
- Pyszna kawa
Dowiedz się więcej o pracodawcy
- 25
- 2 tygodnie
Nieokreślone
Wynagrodzenie Netto
Seniority:
Mid
Stanowisko:
Salesforce Administrator
Lokalizacja:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Aplikuj teraz
Poleć kandydata
Kopiuj link
Santander Bank Polska
Zobacz profil